In Between PL

And suddely I saw this my shadow became free
he's running away 
he took the guitar 

he's dancing without me
this place somewhere between two worlds
beetween live and death
this melody is luring me 
weird thing I want to have?

Shadows, Whispers... - Camero Cat



In Between to niezależna gra indie o życiu, śmierci i odkupieniu. Gracze wcielają się w dusze zagubione gdzieś między Niebem a Piekłem. Na Pustkowiu. Opanowawszy ciała Śmiertelników mają szansę naprawić swoje błędy popełnione za życia lub sięgnąć po potęgę. Jaką obiorą ścieżkę? Odkupienie czy Potępienie?

Pierwsza edycja gry została napisana przez Dana McKennę z myślą o udziale w konkursie Game Chief 2010 (zachodni prekursor Nibykonkursu). Gra miała implementować w sobie hasła: Miasto, Pustynia, Krawędź i Skóra. Ogólnym tematem była Podróż.
Wkrótce potem Dan poszerzył zasady gry, uaktualnił podręcznik i tak powstało In Between 2.0. Gra się rozwija.

W połowie roku 2011 nawiązał ze mną współpracę Skryba z RPG Kepos, by stworzyć okładkę do polskiego tłumaczenia gry. Okazuje się, że autor oryginału użyczył większość materiału do wówczas powstawającej komercyjnej wersji 3.0. Po miesiącach jednoczesnego tłumaczenia gry, tworzenia całego layoutu od podstaw oraz testowaniu zaistniało sporo poprawek oraz garść nieoficjalnych zasad. Nad polską edycją pracowało wielu ludzi - można powiedzieć, że to "międzynarodowe" przedsięwzięcie :) Kanadyjczyk, Rumunka oraz Polacy wspólnymi siłami doprowadzili In Between do stanu jaki mamy przyjemność dzisiaj prezentować.

Poza linkiem do kolorowej wersji podręcznika, poniżej podaję również odnośnik do ekonomicznej wersji specjalnie przygotowanej do druku. W zakładce Pliki możecie również ściągnąć z osobna kartę postaci oraz Skrót Zasad.

Pełny podręcznik


Wersja Ekonomiczna


Galeria In Between / Wyskrobane przecieki / Wpisy dotyczące In Between

W razie jakichś sugestii dotyczących zasad gry możecie skontaktować się ze Skrybą (skryba.rpgkepos[at]gmail[dot]com). W przypadku spraw typowo technicznych, np. związanych z ewentualnym błędami w składzie możecie skontaktować się ze mną (coblynau177[at]gmail[dot]com) - odciążę i tak przeciążoną skrzynkę odbiorczą towarzysza :)
Pamiętajcie jednak, że to nie jest "nasza gra" - wszelkie dokonane zmiany uzgodniliśmy z jej autorem. Ponadto robimy to for fun i niech nikt nie oczekuje od nas bezwzględnego profesjonalizmu :)

1 komentarz:

  1. No, to teraz mogę Ci oficjalnie i publicznie podziękować, za wsparcie, jakie udzielałeś tak projektowi, jak i mi :) (burze mózgów, nowe materiały, koncepcje - sporo tego było :D).

    Mam u Ciebie, Tweet, dług wdzięczności - niech ten komentarz mi/Ci o tym przypomina :). A w razie czego - numer znasz, więc możesz mnie ścigać, jeśli zajdzie taka konieczność :).

    Bowiem, nie mogę tego ukryć, bez Twojej pomocy, projekt miałby raczej małe szanse na pojawienie się w takiej formie.

    A jak sądzisz, że przesadzam, to popatrz raz jeszcze na "prototyp skryby" ;P.

    Odezwę się jeszcze :).

    Pozdrawiam,
    Skryba.

    OdpowiedzUsuń