8/09/2011

KB RPG #23 PDF

Przez ostatnie dwa dni każdą wolną chwilę poświęciłem na złożenie PDFa z notek blogerów biorących udział w 23. edycji Karnawału Blogowego RPG. Nie było to łatwe bowiem pojawiły się aż 34 wpisy a przy tym zdecydowałem, że w dokumencie zastosuję różne layouty nawiązujące do wyglądu poszczególnych blogów. W sumie 75 stron do obróbki. Uff...!

Pobierz:
KB RPG #23 (Zanim zagraliście pierwszą sesję)

Na podglądzie w Dokumentach Google użyte przeze mnie grafiki trochę straciły na jakości, ale po ściągnięciu na dysk (zalecane) wszystko jest ok. Przy dostępnych darmowych narzędziach do składania PDFów to jest maksymalna jakość jaką można uzyskać (zachowując jednocześnie możliwość korzystania z linków).

W razie jakichś większych literówek, pomyłek w nazwach blogerów, źle umieszczonych linków lub ich brak proszę o zgłoszenie pod tą notką. Starałem się poprawić wszystkie błędy jakie się pojawiły podczas składania i konwersji, ale jestem tylko człowiekiem. Do tego zmęczonym człowiekiem - bardzo możliwe, że gdzieś jakiegoś byka jeszcze zostawiłem.

4 komentarze:

  1. Bardzo dziekuje za pomoc. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ni cholery nie mogę ściągnąć tego pdf-a. Google wyskakuje mi z brakiem uprawnień. U mnie coś nawaliło czy u Ciebie? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wybacz. Reuploadowałem i zapomniałem zmienić ustawienia uprawnień.
    Już wszystko powinno być ok.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie zrobione, dzięki Tweet :)

    OdpowiedzUsuń