10/02/2013

Zombie Trespass

Od dłuższego czasu niczego nie zamieszczałem na blogu. Niedawno jednak została wydana gra w formie apki na iPhone'a pod tytułem Zombie Trespass i tak się składa, że dwie postaci zamieszczone w tejże produkcji zostały zanimowane przeze mnie. Korzystam więc z okazji do pochwalenia się.

Gra stanowi strzelankę, w której przy pomocy dotykowego ekranu rozprawiamy się z hordą napierających na nas umarlaków. Nieco parodystyczny survivalowo-horrorowy charakter rozgrywki jest oddany przede wszystkim w różnorodnych przeciwnikach, którzy nie różnią się jedynie wyglądem, ale również zdolnościami, odpornościami, itp. Ta mało subtelna, acz soczysta, receptura dodatkowo jest okraszona różnorodnym uzbrojeniem, amunicją czy też różnego rodzaju przeszkodami, które możemy stawiać na drodze truposzy.
Nie będę się rozwodzić się nad pełnym opisaniem ficzerów gry, zresztą screeny można sobie pooglądać na App Store czy też na fanpejdżu gry na facebook'u. Dość powiedzieć, że miałem okazję pograć w Zombie Trespass jeszcze przed wersją beta i już wtedy stanowiła solidną i miodną produkcję.

Poniżej zamieściłem projekty zanimowanych przez mnie postaci oraz fragmenty animacji w gifach (warto zaznaczyć, że przedstawiają jedynie klatki puszczone w jednakowych odstępach czasu, do gry te animacje zostały odpowiednio ztimingowane). 

Zombie-policjant o ludzkich proporcjach ciała to moja pierwsza próba animacji, przez co sam proces jej tworzenia był dla mnie dość kłopotliwy i zajął dużo czasu - animację stworzyłem na podstawie odgórnie nadanego projektu. Z kolei gliniarz na sterydach (w grze odgrywa rolę bossa) został narysowany, po zdobyciu odrobiny doświadczenia po pierwszym projekcie, w o wiele krótszym czasie, chociaż jego animacje składają się z niemal trzy razy większej ilości klatek. W jego przypadku maiłem większe pole do popisu, jedynie miałem zachować podobny ekwipunek do pierwszego projektu. Na przedostatnim gifie widać wcześniejszą wersję facjaty bossa - później dodałem kominiarkę z malowaną czaszką nawiązującą do jednego z Jeźdźców Apokalipsy (w trakcie tworzenia gry pojawił się koncept, by bossowie manifestowali symbole Głodu, Śmierci, Wojny i Zarazy).







Zachęcam do poświęcenia tego jednego dolara na kupno gry posiadaczom iPhone'a, iPod'a Touch a w niedalekiej przyszłości również iPad'a (grafiki do gry zostały przygotowane w wysokiej rozdzielczości, więc na większych ekranach będzie można się spodziewać jeszcze lepszej jakości, nawet jeżeli Apple znowu powiększy matryce w swoich urządzeniach).



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz