8/11/2011

51. Stan - Modyfikacje 3/3: Frakcje

Źródło
Oto ostatnia garść dodatkowych zasad do neuroshimowej karcianki. Były już reguły rozwijające rozgrywkę, były też i takie, które zupełnie ją zmieniały. Teraz czas na dodatkowe mięsiwo - mianowicie nowe frakcje. W odróżnieniu od wcześniej wspomnianych modyfikacji poniższe nie były jeszcze testowane, ale na oko nie wydają się zbytnio odbiegać od oryginału i powinny ładnie współgrać z resztą 51. Stanu. Ponadto uzupełniłem je jeszcze o prawo Veta, o którym pisałem w pierwszej części. Check it out...


Detroit
W świecie, gdzie rozklekotany gruchot jest rzadkim i cennym dobytkiem, Detroit stanowi prawdziwe królestwo samochodowych wyścigów i niesamowitych bryk. Tu najważniejsza jest fura, styl oraz twardy charakter. Pełno tu specjalistów-techników, miasto rządzone przez gangi. Ulubioną rozrywką tutejszych jest rozjeżdżanie nieostrożnych przechodniów. Pod metropolią natomiast, w tunelach, można znaleźć jeszcze sporo przedwojennego złomu. Tylko wystarczy poszukać głębiej.

Produkcja: Złom
Kurier Paliwo >> Współpraca 2
Złomiarze 2x Złom >> Przyłączenie 2
Gangerzy Broń >> Podbój 2

Veto! Blokada drogowa!
Autostrady, off-road, ciasne uliczki - mieszkańcy Detroit na drodze czują się jak ryby w wodzie. To ich terytorium.
Detroit kładzie swój znacznik na Bazie wybranego przeciwnika. Do następnej tury nie będzie on mógł wykonywać żadnych Przyłączeń Lokacji. Wraz z rozpoczęciem nowej tury znacznik zostaje zdjęty i nie wraca już do gry a Veto przestaje obowiązywać.

Teksas
Wielkie rancza, hodowle psów, niewolnictwo, konserwatyzm, ksenofobia i brak tolerancji. Oraz zdrowa żywność. To atrybuty post-apokaliptycznego Teksasu - krainy zatwardziałych kowbojów. Nie ma tu miejsca dla siusiumajtków. Teksas szczyci się największymi złożami ropy w całych Zasranych Stanach Zjednoczonych.

Produkcja: Paliwo
Konny goniec Paliwo >> Współpraca 2
Drut kolczasty 2x Złom >> Przyłączenie 1
Szeryf 2x Broń >> Podbój 3

Veto! Wara od mojej ziemi!
Nie pchaj nosa, gdzie nie trzeba. Naruszanie przestrzeni życiowej Teksańczyka jest wysoko nietolerowane.
Teksas może znieść wszystkie znaczniki innych frakcji położone na jego karcie Bazy - nałożone na niego Veta przestają obowiązywać.

Vegas
Miasto świateł, posiadające sprawny reaktor atomowy. Mekka dla hazardzistów i poszukiwaczy guza. Wszystkiego tu w bród. Dragi, amunicja, paliwo - gamble są w ciągłym ruchu. Jeżeli chcesz się szybko dorobić, to miejsce dla ciebie, ale uważaj. Miastem rządzi pięć wielkich rodzin gangsterskich. Nie naraź się.

Produkcja: Uniwersalny Surowiec
Gamblerzy 2x Paliwo >> Współpraca 2
Linie energetyczne 2x Złom >> Przyłączenie 2
Mafia 2x Broń >> Podbój 2

Veto! To nie fair!
Każdy ma prawo do sprawiedliwości - jeżeli frakcja uzna kogoś za oszusta, może zażądać podzielenia się swoimi kartami.
Vegas może wylosować jedną z zakrytych kart z ręki wybranego przeciwnika i przenieść ją do swojej - nie może jednak posiadać więcej niż 10 kart w tym samym momencie. Teksas może użyć swojego Veta przeciwko temu zagraniu.

No i to by było na tyle... Ale-ale! Czegoś tu brakuje. Na co komu te wypociny, skoro nawet nie ma kart, którymi można by się posłużyć. Planuję zebrać zasady z trzech ostatnich postów i złożyć z tego PDFa. Przy okazji uzupełnię go więc jeszcze arkuszami kart.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz